Ποια Στικούδη;

dimart

—του Γιάννη Παπαθεοδώρου για τη στήλη Ανώμαλα Ρήματα

Δύο νέοι πασχίζουν να φτιάξουν μια νέα μπύρα στο σπίτι τους: τη «δικιά τους beer». Κατεβάζουν ιδέες και κυρίως φαντάζονται τα νέα τηλεοπτικά σποτάκια της προώθησής της, με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Στικούδη. «Ποια Στικούδη;» αναφωνεί, αίφνης ο ένας από αυτούς, προτείνοντας ως εναλλακτική πρωταγωνίστρια την «Τούλα». Μετά τη νέα έξυπνη διαφήμιση της Amstel[1], η ατάκα ακούγεται παντού στα θερινά στέκια. Η διαφήμιση είχε πολλαπλές αναγνώσεις. Είναι άραγε ένα περιπαικτικό και αυτό-σαρκαστικό σχόλιο για την κρυφή γοητεία των ειδώλων; Είναι μια πρόταση τελικής συμφιλίωσης με το ισχυρό brand name της αγοράς; Είναι αυτό-τρολάρισμα της ίδιας της Amstel; Είναι ένα επιθετικά ειρωνικό σχόλιο απέναντι στην ελληνική οικιακή μικροζυθοποιία, που δεν μπορεί ακόμη να γίνει ανταγωνιστική; Είναι μια πλάγια παρότρυνση στη νεανική επιχειρηματικότητα; Οι πρωταγωνιστές της διαφήμισης δίνουν τη δική τους εκδοχή, θεωρώντας ότι ενσαρκώνουν πραγματικά πρόσωπα από την Ελλάδα του 2016…

View original post 489 more words

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s