Από το χάος στο χαρτί του Βακαλόπουλου

style rive gauche

Όλοι δεν έχουμε θαυμάσει κρυφά κάποιον συγγραφέα, που δεν έχουμε διαβάσει ακόμα βλέποντας τα βιβλία του στα ράφια των βιβλιοθηκών ή στις βιτρίνες των βιβλιοπωλείων; Και μετά, γυρίζοντας σπίτι, τον αναζητήσαμε και μαγευτήκαμε από τις δύο τρεις αράδες του που βρήκαμε στο διαδίκτυο; Τι, όχι;  Στο μυαλό μου είναι όλα; Τότε μην δίνετε προσοχή στα κατά τα άλλα ρητορικά μου ερωτήματα. Σας εύχομαι όμως να το ζήσετε κάποια στιγμή. Αυτού του είδους ο λογοτεχνικός έρωτας της πρώτης ματιάς δεν είναι ποτέ λανθάνων. Τουναντίον, είναι πάντα ανταποκρίσιμος και τρομερά ενδιαφέρον. Κάπως έτσι λοιπόν, ένα καλοκαιρινό απόγευμα αποφάσισα πως ο Χρήστος Βακαλόπουλος θα γίνει ένας από τους αγαπημένους μου συγγραφείς και δύο χρόνια μετά είμαι πιο πεπεισμένη από ποτέ για εκείνη μου την ασυνείδητη απόφαση.

008

Ο Χρήστος Βακαλόπουλος γεννήθηκε το 1956 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην περιοχή της Κυψέλης. Σπούδασε Οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ, αλλά η μεγάλη του αγάπη ήταν πάντα ο κινηματογράφος…

View original post 525 more words

Leave a Reply

